Datele noastre

SC AVANTGARDE MAISON SRL

CUI: 43718870

J25/57/2021 

sediul:  Str. Traian nr 10 Bis, Drobeta Turnu Severin

Comanda dumneavoastra prin floraria.avantgarde.ro sau prin telefon reprezinta acceptarea implicita a urmatoarelor conditii:

Drepturi de autor

Toate imaginile prezentate pe floraria.avantgarde.ro sunt proprietate a companiei SC AVANTGARDE MAISON SRL. Preluarea lor fara acordul nostru in scris este ilegala si va fi semnalata ca atare.

Metode de Plata

In magazinul nostru online, poti alege dintre nenumaratele aranjamente, buchete, plante sau lumânări pentru a se potrivi emotiilor pe care vrei sa le transmiti. Apoi continui procesul de achizitie in conditii de siguranta.

In functie de cum preferi poti alege una dintre urmatoarele optiuni de plata:
1. Credit card/Debit card. Poti plati fara griji cu cardul tau de credit sau de debit. Tranzactiile sunt securizate si procesate de catre EuPlatesc prin 3DSecure. Noi te asiguram ca nu stocam nici una dintre datele de card folosite in platile online catre Floraria Avantgarde.

2. Cash la livrare. Daca vrei sa platesti cash noi iti aducem florile pe care ti le doresti, iar tu ii poti inmana suma datorata curierului nostru.

3. Plata la sediul Flararia Avantgarde – Cicero 32, Drobeta Turnu Severin. Daca vrei sa ridici comanda direct de la noi noi iti vom oferi posibilitatea sa platesti cash sau cu cardul. Daca alegi aceasta modalitate de plata, ai doua optiuni: poti fie sa ridici comanda atunci cand vii sa o achiti, fie o livram noi mai apoi, cui doresti tu. In oricare dintre cazuri, suntem nerabdatori sa ne cunoastem in persoana.

4. Plata prin transfer bancar. Daca alegi aceasta optiune, procesatorul de plata EuPlatesc te va conduce spre pasii urmatori pentru ca tu sa poti plati in siguranta cu cardul. Dupa confirmarea platii, iti vom livra si comanda.

Politica de refuz/acceptare a comenzii

Pot aparea situatii in care compania noastra sa refuze o comanda fara a oferi explicatii. In aceste situatii se va anula sau rambursa plata respectivei comenzi prin aceeasi metoda de plata folosita de client.
Toate preturile afisate pe site includ TVA.

Anularea sau schimbarea comenzii de catre client

Va puteti razgandi in legatura cu comanda plasata cu minim 24 ore inainte de ziua livrarii. Anularea comenzii se va face prin telefon la +40757892773.
Daca o comanda a fost deja transmisa in productie atunci ea nu mai poate fi anulata!
Intotdeauna incercam sa acomodam orice cerinta de ultim moment, insa nu putem garanta decat schimbarile transmise cu 24 ore inaintea livrarii.
O data ce comanda a fost data in productie, schimbarile nu mai sunt posibile.
Pentru comenzile ce depasesc 1.000 de ron ne rezervam dreptul de a solicita un avans ce consta in 20-30% din valoarea comenzii.
Va rugam de asemenea sa luati in considerare ca in perioadele cu comenzi intense (Craciun, 1-8 martie, Sf Valentin etc) nu garantam posibilitatea de a anula comenzile in mai putin de 24 ore pana la data livrarii.

Rezolvarea problemelor legate de plata

Procesatorul de plata euPlatesc foloseste tehnologia de securitate 3DSecure, din acest motiv cardurile bancare care nu au activata functia de 3DSecure li se pot refuza platile online. Rezolvarea in acest caz este un scurt telefon la banca detinatoare si exprimata dorinta de activare a functiei 3DSecure.

Decizia de a cumpara flori online pe floraria.avantgarde.ro este una sigura avand in vedere ca tranzactiile pe pagina noastra sunt asigurate prin procesatorul de plata euPlatesc . Se poate intampla insa uneori sa existe erori in tranzactia bancara care sa intarzie acceptarea comenzii de catre noi. In cazul unui mesaj din partea bancii sau din partea noastra legat de plata va rugam sa ne contactati la +40757892773.
Platile facute in afara orelor de program si eventualele probleme care pot aparea pot intarzia comanda si, desi regretam orice intarziere, nu detinem controlul acestor situatii si nu vom opera rambursarea platii.

Aranjamente florale si disponibilitatea lor in functie de anotimp

In cazul in care nu exista in stoc sau calitatea florilor primite de la furnizorii nostri nu este la standardele cerute de noi, ne rezervam dreptul de a schimba respecivul sortiment cu unul echivalent ca stil si de aceeasi valoare sau mai mare. Daca schimbarea este majora, vom incerca sa va contactam pentru acord.
Plantele de suport (frunze, verdeata) si vasele pot fi schimbate fara instiintare anterioara avand in vedere ca ceea ce este afisat pe site este cu titlu de prezentare.
Daca nu reusim sa va contactam prin canalele folosite in comunicarea anterioara cu dumneavoastra, va trebui sa consideram ca avem acordul dumneavoastra implicit.

Aranjamente deteriorate

Aranjamentele florale sunt transportate cu grija si sunt alcatuite din materie prima de calitate. Se poate insa intampla in foarte rare ocazii ca aranjamentele sa nu ajunga in cea mai buna stare la destinatar.
Daca acest lucru se intampla va rugam sa ne contactati pentru a va rambursa plata sau pentru a va oferi o noua livrare gratuita pentru o data ulterioara.

Garantii oferite de noi

Pentru produsele si serviciile care se afla sub controlul nostru va oferim garantia rambursarii totale a platii sau oferirea unor vouchere cadou in contravaloare daca:

  • Nu s-a facut livrarea la data agreata cu dumneavoastra din motive care au tinut strict de noi.
  • Produsele primite de destinatar au fost deteriorate. Va putem rambursa plata in conditiile returnarii produsului deteriorat.
  • Nu putem sa onoram comanda dumneavoastra din motive ce tin de noi, va vom returna banii.
  • A fost livrat produsul gresit. O sa va rugam sa ne semnalati greseala, iar noi vom retrimite comanda dumneavoastra.
  • Consumatorul are dreptul sa notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.Legea mai prevede și faptul că nu pot fi denunțate unilateral contractele de furnizare a unor produse care prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid (art. 10 lit. c). Astfel, produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat, în ambalajul original (inclusiv folia protectoare dacă aceasta există), cu toate accesoriile/consumabilele aferente, fără a reprezenta urme de uzură, modificare sau consum, atât în cazul produsului cât și ale accesoriilor/consumabilelor ce îl însoțesc, cu etichetele de garanție intacte și documentele originale care l-au însoțit (factura fiscală, certificat garanție, instrucțiunile de utilizare, etc).
    Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut și expedierea, la adresa specificată pe site.
    La primire, coletul va fi verificat pentru a se constata dacă îndeplinește condițiile mai sus menționate, în caz contrar acesta va fi refuzat. Astfel, vor fi refuzate coletele care conțin produse în altă stare decât cea în care au fost livrate, cele care nu au fost returnate folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut și expedierea, cele a căror returnare nu a fost notificată în prealabil, precum și cele care conțin produse deteriorate în timpul transportului ca urmare a ambalării necorespunzătoare.
    Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnata pe același card utilizat la tranzacționare,
    în decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului
    De asemenea, vom respecta prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 34/2015 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, prin care (numai în condițiile actului normativ menționat) aveti dreptul ca în termen de 14 zile începând de la ziua la care intrați dumneavoastră sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor să va retrageți din prezentul contract.
    Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să informaţi II NICOLESCU C MARINELA, office@avantgarde.ro, cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă sau e-mail.
    Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
    Dacă vă retrageţi, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract.
    Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.
    Expediaţi produsele sau înmânaţi-le direct nouă sau, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-aţi comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
    Va trebui să suportaţi costul direct al returnării produselor. Sunteţi responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităţilor şi funcţionării produselor.

Dorim sa va reamintim ca singurele optiuni de compensare sunt rambursarea sumei platite sau vouchere cadou pentru achizitii viitoare, orice alta forma de compensare nu este subiect de negociere.

 

Folosirea datelor personale folosite in comunicarea cu floraria.avantgarde.ro

Sunt situatii in care este important sa luam legatura cu dumneavoastra pentru a va oferi comanda dorita. De aceea va rugam ca datele oferite in crearea contului personal sa fie actuale si corecte.
Pretuim discretia si increderea acordata si va asiguram ca nu inchiriem sau vindem bazele noastre de date! Pentru mai multe detalii va invitam sa consultati politica noastra de securitate a datelor.

  • Numele
  • Adresa de email – Folosim acest canal pentru a face corectii legate de comanda, pentru a va comunica schimbarile sau pentru a va consulta in legatura cu aspecte neplanificate.
  • Numarul de telefon (fix si/sau mobil). In cazul in care este nevoie sa va contactam urgent vom folosi acest canal.

 

UTILIZAREA SITE-ULUI

Accesarea, vizitarea, folosirea sau cumpărarea produselor și serviciilor prezentate pe site-ul floraria.avantgarde.ro implica acceptarea termenilor și condițiilor prezentate pe acest site. Pentru folosirea în cele mai bune condiții a site-ului se recomanda citirea cu atenție a acestui material.
Înregistrarea ca utilizator al acestui site reprezinta acordul dumneavoastră implicit privind primirea mesajelor electronice legate de produsele prezentate.

COPYRIGHT

Intregul continut al site-ului floraria.avantgarde.ro, incluzand elemente de design si grafica web, este proprietatea avantgarde.ro si este protejat conform Legii dreptului de autor și legilor privind dreptul de proprietate intelectuala și industrial.
Folosirea fără acordul scris al proprietarului a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legilor în vigoare.
Utilizatorul este obligat sa folosească informațiile de pe site-ul floraria.avantgarde.ro doar în interes personal, fără a avea dreptul de a descarca sau de a modifica parțial sau integral site-ul, de a-l reproduce parțial sau integral, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul în orice alta maniera, în scopuri comerciale sau contrare intereselor avantgarde.ro fără acordul scris al acesteia.

NOTE DE INFORMARE PRIVIND PROTECȚIA DATELOR PERSONALE

Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, floraria.avantgarde.ro are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate datele personale pe care ni le furnizați despre dumneavoastră sau altă persoană.
Scopul colectării datelor cu caracter personal este de a opera și livra comenzile efectuate de dumneavoastră, cât și de prezentare de noi oferte din portofoliul nostru.
Conform Legii 677/2001 beneficiați de dreptul de acces și intervenție asupra datelor personale, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a va adresa justiției. De asemenea, aveți dreptul sa va opuneți datelor personale care vă privesc și să solicitați ștergerea datelor.
Nu sunteți obligat(a) sa furnizați aceste date, însa refuzul dumneavoastră determina imposibilitatea efectuării comenzii.
Garantăm confidențialitatea datelor: nu vom furniza nicio informație (nume, adrese, comenzi) la terțe părți cu excepția curierului, poștei și agențiilor de publicitate cu care colaborăm.
Este interzisa furnizarea de date false sau incomplete când se completează o comandă, caz în care ne rezervăm dreptul de a întreprinde măsuri legale împotriva persoanelor în cauză.

DISPUTE ȘI CONFLICTE

Ne străduim ca informațiile pe care vi le oferim să fie cât mai clare și mai reale. Cu toate acestea pot interveni anumite erori. Nu oferim niciun fel de garanție directă sau indirectă privind calitatea informațiilor, imaginilor, produselor obținute contra cost sau gratis prin intermediul serviciului nostru.
Se poate întâmpla ca la un moment dat, în dreptul unui produs, sa nu fie trecute toate detaliile despre acesta. Acest lucru se întâmplă pentru că obținerea și prelucrarea datelor despre un produs necesită timp și datele se introduc treptat. În general, în câteva zile de la introducerea unui nou produs, vor fi trecute și toate celelalte detalii despre acesta. floraria.avantgarde.ro își rezervă dreptul de a nu oferi nicio garanție că serviciul oferit va fi potrivit cerințelor tale sau că serviciul va fi neîntrerupt, sigur și fără erori de orice fel.
Nu suntem responsabili și nu putem fi ținuti responsabili în niciun fel, direct sau indirect, pentru orice pagubă și/sau problemă directă sau indirectă, de orice natură, ca urmare a folosirii serviciilor oferite de noi.
Fără nicio notificare prealabilă, avantgarde.ro poate șterge sau adaugă orice informație pe site și poate întrerupe orice activitate sau arhiva din conținutul site-lui.
avantgarde.ro nu se face răspunzătoare pentru coletele deteriorate datorita proastei manipulări din partea firmelor de livrare cu care colaboram.
avantgarde.ro își rezerva dreptul de a refuza o comanda dacă se găsește în una din următoarele situații:

– Produsul comandat nu este sau nu mai este pe stoc la momentul plasării comenzii;
– Imposibilitatea obținerii confirmării de plată;
– Identificarea unei erori în informațiile pentru produs, inclusiv prețul sau oferta promoțională;
– Clientul manifestă un comportament și limbaj neadecvat (agresiv, licențios, etc.) sau are în istoricul comenzilor livrări refuzate.

Orice tentativă de acces neautorizat pe site-ul floraria.avantgarde.ro sau încercare de fraudă vor fi raportate autorităților competente. Orice conflict apărut între compania avantgarde.ro și clienți se încearcă a fi rezolvat pe cale amiabilă prin înțelegere între cele doua părți, sau cu ajutorul unui mediator. În cazul în care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale românești din acest domeniu, iar soluționarea conflictelor este de competenta instanțelor judecătorești românești. Fiind de acord cu acești Termeni și Condiții clientul își asumă în totalitate aceste riscuri.

SCHIMBAREA TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR

floraria.avantgarde.ro își rezervă dreptul de a modifica, actualiza termenii și condițiile, fără o notificare prealabilă și fără precizarea motivelor. floraria.avantgarde.ro isi rezerva dreptul sa facă modificări în structura site-ului fără o notificare prealabilă și fără precizarea motivelor.
Continuarea folosirii site-ului implică acceptarea modificărilor efectuate.

CORECTAREA INFORMAȚIILOR ERONATE

De asemenea, imaginile care sunt prezentate pe site sunt cu titlu de exemplu, produsele efectiv livrate putând diferi de acestea în ceea ce privește culoarea, aspectul s.a.
Ne rezervăm dreptul de a corecta eventuale omisiuni, erori în afișare care pot surveni în urma unor greșeli de dactilografiere, lipsă de acuratețe, erori ale produselor software sau erori umane, fără a anunța în prealabil.