Cum comand?
Comanda online
Florăria Avantgarde vă oferă posibilitatea să comandați direct pe site orice produs afișat pe site.
Pentru a plasa o comandă online trebuie să:
- Alegeți produsul dorit;
- Citiți descrierea produsului, observați prețul și disponibilitatea acestuia;
- Selectați data livrării, ora de livrare preferată, adăugați un mesaj și extraopțiuni dacă doriți și adăugați produsul în coș;
- Puteți finaliza comanda ca și utilizator neînregistrat sau să vă faceți cont;
- Completați datele de facturare;
- Completați datele de livrare;
- Completați orice alte observații aveți pentru noi;
- Selectați metoda de plată;
- Citiți lista de Termeni și Conditii și bifați că sunteți de acord cu clauzele menționate;
- Apăsați butonul “Finalizează comandă”
Veți primi un email de confirmare a comenzii plasate, în care statusul comenzii este în curs de realizare.
Clientul are obligația ca după primirea confirmării de comandă pe email, să verifice cu atenție toate informațiile și să ne notifice imediat eventualele erori survenite.
SC AVANTGARDE MAISON SRL nu este responsabilă pentru orice întârziere sau greșeală de comunicare cauzate de greșeli ale clientului, omisiuni, întreruperi, ștergere de fișiere din email, erori, defecțiuni, viruși, întârzieri în operare sau transmisie, etc.
În cazul în care ați selectat metoda de plată: Plată online cu cardul, veți primi și un email de confirmare a plății de la partenerul nostru EuPlatesc.ro (EuroPayment Services SRL).
Dupa livrare veți primi un email în care statusul comenzii va fi “Complete” (adică, comanda a fost livrată) și un email cu factura aferentă comenzii. Momentul trimiterii emailului de schimbare a statusului comenzii poate fi diferit de momentul efectiv al livrării. Ne rezervăm dreptul de a modifica statusul comenzii în 1 până la 24 de ore de la livrare.
Comanda prin telefon
Oricare din produsele prezentate pe site pot fi comandate telefonic la numărul de telefon +40757892773 sau la alte numere de telefon afișate pe site. Operatorii noștri sunt pregătiți să vă răspundă la toate întrebările.
Clientul are obligația ca după primirea confirmării de comandă pe email, să verifice cu atenție toate informațiile și să ne notifice imediat eventualele erori survenite.
SC AVANTGARDE MAISON SRL nu este responsabilă pentru orice întârziere sau greșeală de comunicare cauzate de greșeli ale clientului, omisiuni, întreruperi, ștergere de fișiere din email, erori, defecțiuni, viruși, întârzieri în operare sau transmisie, etc.
Orice comandă telefonică realizată la unul din numerele de telefon afișate pe site-ul floraria.avantgarde.ro, se poate face numai după ce ați citit întreaga Listă de Termeni și Condiții și numai dacă sunteți de acord cu toate clauzele menționate în această Listă. Plasând o comandă telefonică la unul din numerele de telefon afișate pe site, declarați că ați citit și sunteți de acord cu clauzele Listei de Termeni și Condiții.
Comanda prin email
Operatorii nostri vor prelua imediat comanda transmisă pe email la comandaflori@avantgarde.ro.
Clientul are obligația ca după primirea confirmării de comandă pe email, să verifice cu atenție toate informațiile și să ne notifice imediat eventualele erori survenite.
SC AVANTGARDE MAISON SRL nu este responsabilă pentru orice întârziere sau greșeală de comunicare cauzate de greșeli ale clientului, omisiuni, întreruperi, ștergere de fișiere din email, erori, defecțiuni, viruși, întârzieri în operare sau transmisie, etc.
Orice comanda realizata la una din adresele de email afișate pe site-ul floraria.avantgarde.ro, se poate face numai după ce ați citit întreaga Listă de Termeni și Condiții și numai dacă sunteți de acord cu toate clauzele menționate în această Listă. Plasând o comandă prin email la una din adresele de email afișate pe site, declarați că ați citit și sunteți de acord cu clauzele Listei de Termeni și Condiții.