Acest produs este lucrat manual contine vas polipropilena, crengute de brad natural, 2 bulbi de zambila, 1 brad de 15 cm, conuri, scortisoara, globuri, decoratiuni, lumanare, si alte materiale. Dimensiunea acestui aranjament este de 45 cm. Pretul produsului ales din magazinul Florariei Avantgarde, include o felicitare personalizata, cu textul ales de dvs. Serviciul de livrare este in cuantum de 15 lei in Drobeta Turnu Severin si se efectueaza prin curierii proprii astfel incat florile sa ajunga in stare perfecta . Floraria Avantgarde isi rezerva dreptul de a face modificari la fiecare model din aceasta categorie in functie de sezon/disponibilitatea florilor/prospetimea acestora, dispoonibilitatea accesoriilor. Comenzile de ultim moment se onoreaza in functie de disponibilitatea florilor si a accesoriilor. De preferat comenzile trebuiesc plasate cu cel putin 5-7 zile inainte de data dorita( florile provin in proportie de 70 % din Olanda, 20 % din Ecuador si 10% din Romania.Toate aranjamentele Avantgarde sunt personalizate cu logo.
Aranjament de Crăciun “Enjoy Christmas”
265 lei
-
Livrare: 2-4 h în Drobeta-Turnu Severin
-
Securitatea plăților: prin EuPlatesc

Felicitare cadou
La fiecare buchet sau aranjament floral ales din Floraria Avantgarde, este inclusă o felicitare personalizată cu textul ales de dvs.

Livrare sigură
Livrarea se efectuează în Drobeta Turnu Severin prin curierii proprii astfel încât florile să ajungă în stare perfectă.

Floriști cu experiență
Ne mândrim cu standardele noastre de calitate și ne implicăm de fiecare dată pentru a crea o experiență impecabilă.
Diverse metode de plată
Plătește cu cardul online, prin transfer bancar sau direct la sediul florăriei noastre, dar poți solicita și alte modalități prin telefon.
Suport și consultanță 7/7
Oferim suport prin telefon, whatsapp, facebook sau e-mail pentru întrebări sau cerințe personalizate.
Descriere
Cum comand?
Comanda online
Florăria Avantgarde vă oferă posibilitatea să comandați direct pe site orice produs afișat pe site.
Pentru a plasa o comandă online trebuie să:
1. Alegeți produsul dorit;
2. Citiți descrierea produsului, observați prețul și disponibilitatea acestuia;
3. Selectați data livrării, ora de livrare preferată, adăugați un mesaj și extraopțiuni dacă doriți și adăugați produsul în coș;
4. Puteți finaliza comanda ca și utilizator neînregistrat sau să vă faceți cont;
5. Completați datele de facturare;
6. Completați datele de livrare;
7. Completați orice alte observații aveți pentru noi;
8. Selectați metoda de plată;
9. Citiți lista de Termeni și Conditii și bifați că sunteți de acord cu clauzele menționate;
10. Apăsați butonul “Finalizează comandă”
Veți primi un email de confirmare a comenzii plasate, în care statusul comenzii este în curs de realizare.
Clientul are obligația ca după primirea confirmării de comandă pe email, să verifice cu atenție toate informațiile și să ne notifice imediat eventualele erori survenite.
SC AVANTGARDE MAISON SRL nu este responsabilă pentru orice întârziere sau greșeală de comunicare cauzate de greșeli ale clientului, omisiuni, întreruperi, ștergere de fișiere din email, erori, defecțiuni, viruși, întârzieri în operare sau transmisie, etc.
În cazul în care ați selectat metoda de plată: Plată online cu cardul, veți primi și un email de confirmare a plății de la partenerul nostru EuPlatesc.ro (EuroPayment Services SRL).
Dupa livrare veți primi un email în care statusul comenzii va fi “Complete” (adică, comanda a fost livrată) și un email cu factura aferentă comenzii. Momentul trimiterii emailului de schimbare a statusului comenzii poate fi diferit de momentul efectiv al livrării. Ne rezervăm dreptul de a modifica statusul comenzii în 1 până la 24 de ore de la livrare.
Comanda prin telefon
Oricare din produsele prezentate pe site pot fi comandate telefonic la numărul de telefon +40741439666 sau la alte numere de telefon afișate pe site. Operatorii noștri sunt pregătiți să vă răspundă la toate întrebările.
Clientul are obligația ca după primirea confirmării de comandă pe email, să verifice cu atenție toate informațiile și să ne notifice imediat eventualele erori survenite.
SC AVANTGARDE MAISON SRL nu este responsabilă pentru orice întârziere sau greșeală de comunicare cauzate de greșeli ale clientului, omisiuni, întreruperi, ștergere de fișiere din email, erori, defecțiuni, viruși, întârzieri în operare sau transmisie, etc.
Orice comandă telefonică realizată la unul din numerele de telefon afișate pe site-ul floraria.avantgarde.ro, se poate face numai după ce ați citit întreaga Listă de Termeni și Condiții și numai dacă sunteți de acord cu toate clauzele menționate în această Listă. Plasând o comandă telefonică la unul din numerele de telefon afișate pe site, declarați că ați citit și sunteți de acord cu clauzele Listei de Termeni și Condiții.
Comanda prin email
Operatorii nostri vor prelua imediat comanda transmisă pe email la floraria@avantgarde.ro.
Clientul are obligația ca după primirea confirmării de comandă pe email, să verifice cu atenție toate informațiile și să ne notifice imediat eventualele erori survenite.
SC AVANTGARDE MAISON SRL nu este responsabilă pentru orice întârziere sau greșeală de comunicare cauzate de greșeli ale clientului, omisiuni, întreruperi, ștergere de fișiere din email, erori, defecțiuni, viruși, întârzieri în operare sau transmisie, etc.
Orice comanda realizata la una din adresele de email afișate pe site-ul floraria.avantgarde.ro, se poate face numai după ce ați citit întreaga Listă de Termeni și Condiții și numai dacă sunteți de acord cu toate clauzele menționate în această Listă. Plasând o comandă prin email la una din adresele de email afișate pe site, declarați că ați citit și sunteți de acord cu clauzele Listei de Termeni și Condiții.
Florăria Avantgarde vă oferă posibilitatea să comandați direct pe site orice produs afișat pe site.
Pentru a plasa o comandă online trebuie să:
1. Alegeți produsul dorit;
2. Citiți descrierea produsului, observați prețul și disponibilitatea acestuia;
3. Selectați data livrării, ora de livrare preferată, adăugați un mesaj și extraopțiuni dacă doriți și adăugați produsul în coș;
4. Puteți finaliza comanda ca și utilizator neînregistrat sau să vă faceți cont;
5. Completați datele de facturare;
6. Completați datele de livrare;
7. Completați orice alte observații aveți pentru noi;
8. Selectați metoda de plată;
9. Citiți lista de Termeni și Conditii și bifați că sunteți de acord cu clauzele menționate;
10. Apăsați butonul “Finalizează comandă”
Veți primi un email de confirmare a comenzii plasate, în care statusul comenzii este în curs de realizare.
Clientul are obligația ca după primirea confirmării de comandă pe email, să verifice cu atenție toate informațiile și să ne notifice imediat eventualele erori survenite.
SC AVANTGARDE MAISON SRL nu este responsabilă pentru orice întârziere sau greșeală de comunicare cauzate de greșeli ale clientului, omisiuni, întreruperi, ștergere de fișiere din email, erori, defecțiuni, viruși, întârzieri în operare sau transmisie, etc.
În cazul în care ați selectat metoda de plată: Plată online cu cardul, veți primi și un email de confirmare a plății de la partenerul nostru EuPlatesc.ro (EuroPayment Services SRL).
Dupa livrare veți primi un email în care statusul comenzii va fi “Complete” (adică, comanda a fost livrată) și un email cu factura aferentă comenzii. Momentul trimiterii emailului de schimbare a statusului comenzii poate fi diferit de momentul efectiv al livrării. Ne rezervăm dreptul de a modifica statusul comenzii în 1 până la 24 de ore de la livrare.
Comanda prin telefon
Oricare din produsele prezentate pe site pot fi comandate telefonic la numărul de telefon +40741439666 sau la alte numere de telefon afișate pe site. Operatorii noștri sunt pregătiți să vă răspundă la toate întrebările.
Clientul are obligația ca după primirea confirmării de comandă pe email, să verifice cu atenție toate informațiile și să ne notifice imediat eventualele erori survenite.
SC AVANTGARDE MAISON SRL nu este responsabilă pentru orice întârziere sau greșeală de comunicare cauzate de greșeli ale clientului, omisiuni, întreruperi, ștergere de fișiere din email, erori, defecțiuni, viruși, întârzieri în operare sau transmisie, etc.
Orice comandă telefonică realizată la unul din numerele de telefon afișate pe site-ul floraria.avantgarde.ro, se poate face numai după ce ați citit întreaga Listă de Termeni și Condiții și numai dacă sunteți de acord cu toate clauzele menționate în această Listă. Plasând o comandă telefonică la unul din numerele de telefon afișate pe site, declarați că ați citit și sunteți de acord cu clauzele Listei de Termeni și Condiții.
Comanda prin email
Operatorii nostri vor prelua imediat comanda transmisă pe email la floraria@avantgarde.ro.
Clientul are obligația ca după primirea confirmării de comandă pe email, să verifice cu atenție toate informațiile și să ne notifice imediat eventualele erori survenite.
SC AVANTGARDE MAISON SRL nu este responsabilă pentru orice întârziere sau greșeală de comunicare cauzate de greșeli ale clientului, omisiuni, întreruperi, ștergere de fișiere din email, erori, defecțiuni, viruși, întârzieri în operare sau transmisie, etc.
Orice comanda realizata la una din adresele de email afișate pe site-ul floraria.avantgarde.ro, se poate face numai după ce ați citit întreaga Listă de Termeni și Condiții și numai dacă sunteți de acord cu toate clauzele menționate în această Listă. Plasând o comandă prin email la una din adresele de email afișate pe site, declarați că ați citit și sunteți de acord cu clauzele Listei de Termeni și Condiții.
Cum plătesc?
Floraria Avantgarde este locul de unde puteți comanda și beneficia de livrari buchete, livrari aranjamente, livrari baloane sau livrari plante!
Ne place să livram bucurie sub formă de buchete și aranjamente florale, cadouri, baloane sau plante de interior, pentru a vă ajuta să transmiteți apreciere, recunoștință și iubire. În procesul de cumpărare, vrem să aveți o experință unică, desfășurată în siguranță, în urma căreia să impresionați persoana iubită. De aceea, în functie de preferințe, noi vă asigurăm confortul de a alege una dintre următoarele opțiuni de plată:
Credit card/Debit card
Puteti plati fara griji cu cardul dvs. de credit sau de debit. Tranzactiile sunt securizate si procesate de catre EuPlatesc.ro (EuroPayment Services SRL). Noi va asiguram ca nu stocam nici una dintre datele de card folosite in platile online catre Floraria Avantgarde.
Plata la sediul Floraria Avantgarde - Str. Cicero 32, Dr. Tr. Severin
Aveti drum pe la noi? Va asteptam cu drag sa va impresionam cu noile decoruri din atelierul nostru. Apoi, dupa o repriza de admirat, puteti achita comanda direct la noi – cash sau cu cardul. Daca alegeti aceasta modalitate de plata, aveti doua optiuni: fie ridicati comanda atunci cand veniti sa o achitati, fie o livram noi mai apoi, cui doriti dvs. In oricare dintre cazuri, suntem nerabdatori sa ne cunoastem in persoana.
Plata prin transfer bancar
Daca alegeti aceasta optiune, imediat dupa terminarea comenzii veti primi pe email suma finala si toate datele de care aveti nevoie pentru a efectua transferul. Dupa inregistrarea comenzii, asteptam sa ne trimiteti dovada platii pe floraria@avantgarde.ro si imediat apoi, noi va vom pregati comanda pentru a vi-o inmana sau pentru a o livra. Ulterior, in termen de 2-3 zile lucratoare va vom trimite factura aferenta comenzii dvs. prin email, pe adresa pe care ati folosit-o atunci cand ati creat contul de utilizator pe site-ul Floraria Avantgarde.
Ne place să livram bucurie sub formă de buchete și aranjamente florale, cadouri, baloane sau plante de interior, pentru a vă ajuta să transmiteți apreciere, recunoștință și iubire. În procesul de cumpărare, vrem să aveți o experință unică, desfășurată în siguranță, în urma căreia să impresionați persoana iubită. De aceea, în functie de preferințe, noi vă asigurăm confortul de a alege una dintre următoarele opțiuni de plată:
Credit card/Debit card
Puteti plati fara griji cu cardul dvs. de credit sau de debit. Tranzactiile sunt securizate si procesate de catre EuPlatesc.ro (EuroPayment Services SRL). Noi va asiguram ca nu stocam nici una dintre datele de card folosite in platile online catre Floraria Avantgarde.
Plata la sediul Floraria Avantgarde - Str. Cicero 32, Dr. Tr. Severin
Aveti drum pe la noi? Va asteptam cu drag sa va impresionam cu noile decoruri din atelierul nostru. Apoi, dupa o repriza de admirat, puteti achita comanda direct la noi – cash sau cu cardul. Daca alegeti aceasta modalitate de plata, aveti doua optiuni: fie ridicati comanda atunci cand veniti sa o achitati, fie o livram noi mai apoi, cui doriti dvs. In oricare dintre cazuri, suntem nerabdatori sa ne cunoastem in persoana.
Plata prin transfer bancar
Daca alegeti aceasta optiune, imediat dupa terminarea comenzii veti primi pe email suma finala si toate datele de care aveti nevoie pentru a efectua transferul. Dupa inregistrarea comenzii, asteptam sa ne trimiteti dovada platii pe floraria@avantgarde.ro si imediat apoi, noi va vom pregati comanda pentru a vi-o inmana sau pentru a o livra. Ulterior, in termen de 2-3 zile lucratoare va vom trimite factura aferenta comenzii dvs. prin email, pe adresa pe care ati folosit-o atunci cand ati creat contul de utilizator pe site-ul Floraria Avantgarde.